Nissan znów będzie mieć w Europie kompakta!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • qickare
    Rider
    • 2007
    • 286

    Nissan znów będzie mieć w Europie kompakta!

    hyp, nie da się zdiagnozować tego problemu. Na forum mówią że jak już coś słychać to po ptokach :P silnik do wymiany.
    Właśnie nie wiem czy mam ten problem, więc spytałem. Wolałbym uniknąć zabawy w wymianę ich.. A Ty wymieniałeś panewki? (widzę BXE :wink: )
  • Agamek12
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 9943
    • Ford

    #2
    Nissan znów będzie mieć w Europie kompakta!

    Po zapomnianej już Almerze i przebrzydkiej Tiidzie Nissan próbować będzie sił nowym Pulsarem: http://moto.onet.pl/premiery/nissan-...-wnetrza/156s1
    Ciekawe co zdziała w klasie Golfa? Jak na razie (ze zdjęć) stylistyką nie zachwyca (choć nie można też mówić, że jest brzydki), ale i tak jest zdecydowanie atrakcyjniejszy niż w Tiida i bardziej wyrazisty niż Almera. W każdym razie daleko mu do atrakcyjności jego dalekowschodnich braci (Mazda 3, Honda Civic, Kia Cee'd, Hyundai i30) - bliżej mu zdecydowanie do Aurisa...
    Ciekawe, jaką cenę zaproponuje importer? Obstawiam cenę podstawową idealnie pomiędzy Note a Quashqai(?), czyli ~58kzł - więc taką standardową dla kompaktu...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz

    • Mickul
      RS
      • 2010
      • 2847

      #3
      Re: Nissan znów będzie mieć w Europie kompakta!

      Zamieszczone przez Agamek12
      Ciekawe, jaką cenę zaproponuje importer? Obstawiam cenę podstawową idealnie pomiędzy Note a Quashqai(?), czyli ~58kzł - więc taką standardową dla kompaktu...
      Hmm... W 2003 roku za Almerę 1.8 w bieda wersji, czyli nic poza klimą zapłaciliśmy 54 000zł. Myślałem, że ceny bardziej pójdą w górę. :P

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9943
        • Ford

        #4
        Re: Nissan znów będzie mieć w Europie kompakta!

        Zamieszczone przez Mickul
        Zamieszczone przez Agamek12
        Ciekawe, jaką cenę zaproponuje importer? Obstawiam cenę podstawową idealnie pomiędzy Note a Quashqai(?), czyli ~58kzł - więc taką standardową dla kompaktu...
        Hmm... W 2003 roku za Almerę 1.8 w bieda wersji, czyli nic poza klimą zapłaciliśmy 54 000zł. Myślałem, że ceny bardziej pójdą w górę. :P
        Dazyn meter... Ja i tak nie kupię :P
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • słoń
          Elegance
          • 2010
          • 777

          #5
          Zamieszczone przez Agamek12
          Dazyn meter... Ja i tak nie kupię
          bo jesteś mądrym chłopcem i kupisz Dacię.Po co przepłacać za logo Nissana skoro bebechy te same co w Rumuce

          Komentarz

          • sew1981
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2009
            • 10986
            • Fiat

            #6
            ten pulsar na tej wizualizacji to taki coś pomiędzy koreańcami a aurisem. bez stylu kompletnie auto, które trzeba będzie szybko liftować i zmieniać nowszym modelem....designerzy nic nowego nie są w stanie wymyślić ostatnimi czasy w kompaktach

            Komentarz

            • perfex
              L&K
              • 2005
              • 1117

              #7
              Zamieszczone przez słoń
              Zamieszczone przez Agamek12
              Dazyn meter... Ja i tak nie kupię
              bo jesteś mądrym chłopcem i kupisz Dacię.Po co przepłacać za logo Nissana skoro bebechy te same co w Rumuce
              W 1998r mój znajomy kupił nową Almere (obleśny sedan, szyby na korby, golas) z silnikiem benz bodajże 1.5, i jako człowiek zupełnie mający w d. temat motoryzacji przez prawie 100 tys km Nigdy nie był u żadnego mechanika i Nigdy nie zmienił oleju, filtra itp! Serio. Koło 100 tys, po paru latach, był pierwszy raz u mechanika bo się skończyły klocki, to go też zresztą mocno zdziwiło :szeroki_usmiech Szkaradne to było ale po prostu bezawaryjne totalnie. Trzyma to auto do dziś jako zapasowe, bo ono wciąż działa.
              Pozdrawiam
              perfex

              Octavia HTP

              Komentarz

              • Agamek12
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 9943
                • Ford

                #8
                perfex, pierwsza Almera była brzydka (lub raczej: totalnie nijaka), bezawaryjna i rdzewiała. Druga Almera była już ładna, ale nie bezawaryjna i trochę mniej rdzewiała...
                PS. mój były sąsiad ma pierwszą Almerę od nowości - teraz ma już pewnie z 16-17 lat. Wciąż jeździ, ale dziurawa jest jak sito...
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz

                • Mickul
                  RS
                  • 2010
                  • 2847

                  #9
                  Zamieszczone przez perfex
                  W 1998r mój znajomy kupił nową Almere (obleśny sedan, szyby na korby, golas) z silnikiem benz bodajże 1.5, i jako człowiek zupełnie mający w d. temat motoryzacji przez prawie 100 tys km Nigdy nie był u żadnego mechanika i Nigdy nie zmienił oleju, filtra itp! Serio. Koło 100 tys, po paru latach, był pierwszy raz u mechanika bo się skończyły klocki, to go też zresztą mocno zdziwiło :szeroki_usmiech Szkaradne to było ale po prostu bezawaryjne totalnie. Trzyma to auto do dziś jako zapasowe, bo ono wciąż działa.
                  Moi rodzice kupili Almerę w 2003 i również mieli wszystko w dupie. Pierwsza awaria była na gwarancji - sonda lambda (wymieniona za free). Następnie akcja serwisowa z wypalającymi się reflektorami (akcja serwisowa za free). Dopiero przy 140 000km pierwsza awaria - padły pierścienie tłokowe. Wymiana ponad 1800 złotych, bo nasz silnik nie był objęty akcją serwisową, która również była...

                  A teraz uwaga, szok. Od 11 lat nie nabijana klimatyzacja! ZERO! Dalej chłodzi.

                  Komentarz

                  • zepter00
                    RS
                    • 2008
                    • 2304

                    #10
                    Pulsar to inna nazwa Sunny na niektórych rynkach. (np Anglia)

                    Sunny (Pulsar) GTiR to była całkiem udana baza pod rajdówkę i jeden z najgorętszych kompaktów do połowy lat 90. Sunny (Pulsar) GTiR (2.0T 4WD) z powodzeniem rywalizowało z wczesnymi EVO (II i III) oraz Imprezą WRX. Makinnen miał nim jeździć w WRC ale Nissan wycofał się z mistrzostw świata... Makinena zatrudniło Mitsubishi a on sam przeszedł do legendy.

                    Mały podgląd auta. https://www.youtube.com/watch?v=fHFSsy2_Nno
                    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                    Komentarz

                    • Agamek12
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 9943
                      • Ford

                      #11
                      zepter00, ja tam pamiętam, jak Robert Herba strasznie narzekał na swojego rajdowego Sunny... Z kolei kuzyn był wręcz zakochany w swoim gaźnikowym i zagazowanym egzemplarzu 3d 1.4LX...
                      Adam... Używam:
                      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                      Passek: B6 175KM/366Nm

                      Komentarz

                      • zepter00
                        RS
                        • 2008
                        • 2304

                        #12
                        Sunny Herby to była N-ka. A grupowe Sunny nie odniosły wielkich sukcesów ale zdobyły mistrzostwo i drugie miejsce w production cars czyli w eNce w 1991 i 1992. Pamiętam jak czytałem relacje w "Motomagazynie" z odbioru z salonu nowego Sunny GTiR. Auto stało pod gołym niebem w zimę a akumulator zdechł (teraz trochę lepiej obsługują w salonach).. kiedy jednak po wymianie akumulatora udało się odpalić... obudził się potwór. W tych czasach najmocniejszy Golf (III 2,9 VR6 syncro) miał 190 KM. i nie dorastał Nissanowi do pięt.
                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                        Komentarz

                        • Agamek12
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 9943
                          • Ford

                          #13
                          No to podstawowy Pulsar ma kosztować 59.900zł: http://moto.onet.pl/testy-nowe/nissa...al-golfa/44pg9
                          No ale na stronie www.nissan.pl piszą, że od 64.000zł.
                          Cóż, cenę podstawowa ma taką normalną dla kompakta, choć podstawowy silnik nieco mocniejszy niż konkurencja. Ciekawe czy na naszym rynku powtórzy sukces Qaszkaja?

                          W każdym razie wygląda zdecydowanie lepiej od (o zgrozo - Tojociarz to pisze :shock: ) Aurisa, ale daleko mu do urody/zadziorności Civica i Mazdy 3... Nudny, ale może to w tym będzie tkwić jego siłą?
                          Adam... Używam:
                          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                          Passek: B6 175KM/366Nm

                          Komentarz

                          • ovi
                            Ambiente
                            • 2014
                            • 105

                            #14
                            Cena troche zawyżona. Przód ok, bok ok ale z tyłu porażka.

                            Komentarz

                            • Waśka
                              Rider
                              • 2013
                              • 552
                              • Mitshibishi

                              #15
                              Agamek12, może nie tyle Kaszaka co i30... jakoś mi się wizualnie właśnie z tym wozem kojarzy patrząc z boku.
                              swoją droga, ciekawe jak trwałośc blachy?
                              Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                              Komentarz

                              Pracuję...